www.MiLaNeStA.AhLaMoNtAdA.com
أهلا بك عزيزى الزائر فى منتديات ميلانستا أذا كانت هذة هى زيارتك الاولى لمنتدانا فحصل على حساب مجانى او اذا كنت عضو معنا فأضغط على دخول و يمكنك المشاركة معنا والاستمتاع بأقسام المنتدى
أهلا بك عزيزى الزائر فى منتديات ميلانستا أذا كانت هذة هى زيارتك الاولى لمنتدانا فحصل على حساب مجانى او اذا كنت عضو معنا فأضغط على دخول و يمكنك المشاركة معنا والاستمتاع بأقسام المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الاغانى والالبومات الكاملة والاغانى الشعبية وبرامج الكمبيوتر والانترنت وألاخبار الرياضية والثقافية والسياسية

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الاشاعات تطارد لاعبى المنتخب المصرى, مش هنا بس ده فى اوربا ك

كاتب الموضوعرسالة
capo
نائب المدير
نائب المدير

الاشاعات تطارد لاعبى المنتخب المصرى, مش هنا بس ده فى اوربا ك Empty
مُساهمةموضوع: الاشاعات تطارد لاعبى المنتخب المصرى, مش هنا بس ده فى اوربا ك   الاشاعات تطارد لاعبى المنتخب المصرى, مش هنا بس ده فى اوربا ك Icon_minitimeالجمعة 29 فبراير 2008, 7:02 pm

منذ انتهاء البطوله الافريقيه غانا 2008 والاشاعات تطارد لاعبى المنتخب المصرى
هؤلاء الابطال الذين استطاعوا انتزاع البطوله وبجداره بعد التغلب على اكبر الاسماء المحترفه اوربيا من منتخبات الكاميرون والكوت دى فوار ولعل اهم هذه الاشاعات هى:

الحديث عن انتقال حسنى عبد ربه الى اكبر انديه العالم الا وهو اى سى ميلان ولكن جميع المصادر تؤكد ان النادى الايطالى لم يقم بتقديم اى عروض رسميه او باتخاذ اى خطوه لضم اللاعب العبقرى احسن لاعب فى افريقيا ولكن الاكيد هو حديث بعض سماسره الكوره فى اروبا مع حسنى بان ميلان يرغب فى ضمه ولكن لا تزال علامات الاستفهام تطارد هذا الخبر.......يا رب يا حسنى

ايضا محمد زيدان النجم المصرى الكبير كان له نصيب من هذه الاشاعات ولعل اروبا كلها- وبالاخص اسبانيا- تتحدث عن انتقال النجم زيزو الى النادى الاسبانى برشولونه ليلعب بجوار اكبر لاعبى العالم حيث ان زيدان او بالاحرى اللاعب المصرى لا يقل فنيا عن اى من هؤلاء العمالقه ولكن هل هذا الكلام حقا؟؟؟؟!!!!الاجابه مجهوله ولكن الاكيد ان النادى الالمانى لم تلق اى عروض رسميه من برشلونه ولا يزال احتمال انتقال زيدان لبرشلونه مجرد كلام....يا رب يا زيزو

وماذا عن النجم الخلوق ابو تريكه؟؟؟الجميع سمع على لسان ابو تريكه انه يرغب فى الاحتراف وبالاخص فى اسبانيا ولكن الاشاعات تقول ان هناك انديه فرنسيه تسعى لضم النجم ابو تريكه فهل سيظل ابو تريكه فى الاهلى؟؟؟؟.....يلا يا نجم بس اسبانيا احسن

--------------------
علمتـــــــــــــــــــــــنى الحيــــــــــاه ان احتـــــــــــرم عقــــــــول البشــــــــر ولكــــــــــــــــن!!!!!! لا اثق بهــــــــــــــــــا

الاشاعات تطارد لاعبى المنتخب المصرى, مش هنا بس ده فى اوربا ك Df506f3b8b

هو حد فاهم حاجه
كنت عايز اقول حاجه

انا حبيت من قلبي حاجه

هي بجد كل حاجه

هو حد غيري شافها

او على الحصان خطفها

او في قلبه زيي شالها

وحبها بطريقتي وعرفها

هي لايقه موت عليا

ايوه هي مخلوقه ليا

عينها مني وعينها عليا