www.MiLaNeStA.AhLaMoNtAdA.com
أهلا بك عزيزى الزائر فى منتديات ميلانستا أذا كانت هذة هى زيارتك الاولى لمنتدانا فحصل على حساب مجانى او اذا كنت عضو معنا فأضغط على دخول و يمكنك المشاركة معنا والاستمتاع بأقسام المنتدى
أهلا بك عزيزى الزائر فى منتديات ميلانستا أذا كانت هذة هى زيارتك الاولى لمنتدانا فحصل على حساب مجانى او اذا كنت عضو معنا فأضغط على دخول و يمكنك المشاركة معنا والاستمتاع بأقسام المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الاغانى والالبومات الكاملة والاغانى الشعبية وبرامج الكمبيوتر والانترنت وألاخبار الرياضية والثقافية والسياسية

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رايكم مهم جدا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنت مصر
ميلانستاوى ذهبى
ميلانستاوى ذهبى
بنت مصر

رايكم مهم جدا Empty
مُساهمةموضوع: رايكم مهم جدا   رايكم مهم جدا Icon_minitimeالأربعاء 27 يناير 2010, 7:15 pm

اولا ازيكم ياشباب ويابنات عاملين ايه يارب تكونوا كويسين وبصحه عال العال

ويارب امتحاناتكم تكون كويسه وحليتوا تمام ومبروك مقدما عليكم

بس في موضوع محيرني اوي ياريت كلنا نتشارك فيه عشان هو مهم ونشارك بجد مش نهزر ونقلب التوبيك زي كل مره

ايه رايكم في البنت الجريه انا بقول انها ميزه فيها

بس المهم تكون جرئتها باادب وبااحترام وتكون في حدود ومحدش يفهمني غلط

اصل بصراحه ناس كتير بتقولي ده عيب فيكي قلت اخد رايكم
R@N@90
ميلانستاوى نشيط
ميلانستاوى نشيط

رايكم مهم جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: رايكم مهم جدا   رايكم مهم جدا Icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 6:21 am

......................................

عدل سابقا من قبل R@N@90 في الثلاثاء 23 فبراير 2010, 11:27 pm عدل 1 مرات
smsma
ميلانستاوى ذهبى
ميلانستاوى ذهبى
smsma

رايكم مهم جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: رايكم مهم جدا   رايكم مهم جدا Icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 4:25 am

احسن حاجه للبنت تكون خجوله
وياهوبه يا روح قلبي انتي فعلا فيكي جراه مجنونه شويه
انتي بتشوفيها احيانا عادي بس اكيد لو اتبدلت بخجل هتكون احسن
و حلو اوي منك انك بتاخدي راينا في موضوع زي ده كان ممكن تقولي دي دماغي وانا حره
بس انتي مش كده انا عارفاكي انتي عسول والله يا هوبه ووحشاني مووووووووووووووووووت يا بت
MILANO
Admin
Admin
MILANO

رايكم مهم جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: رايكم مهم جدا   رايكم مهم جدا Icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 9:53 pm

هوبه أنا عن نفسى مش أشجع أن البنت تكون جريئة فيه مواقف معينة بتطلب جرأه لكن البنت صفه من صفتها الخجل زى ما قالت سمسمة وأظن لو كانت البنت جريئة أووووى بتوقعه فى مشاكل كتيرة أوووووى ومش عيب أنك مش بتخافى من أى حاجة دية ميزة فيكى أه بس مش معنى أنى مش بيهمنى أى حاجة أو مش بخاف من أى حاجة أنى ممكن أجرح بجرئتى دية أى حد وبالزات البنات لو الولد بنمشيها عشان الولد دية بتبقى غالبا فى طبعه وكمان يا هوبة يا قمر حاسس أنك متسرعه شوية عايزك يا قمر تفكرى شوية صغيرين قبل ما تعملى أى حاجة وأنتى جريئة وكل حاجة بس حاولى متستعمليش الجرأه دية لأنها فى أغلب الاحيان بتجرح
https://milanesta.ahlamontada.com

رايكم مهم جدا
صفحة 1 من اصل 1