www.MiLaNeStA.AhLaMoNtAdA.com
أهلا بك عزيزى الزائر فى منتديات ميلانستا أذا كانت هذة هى زيارتك الاولى لمنتدانا فحصل على حساب مجانى او اذا كنت عضو معنا فأضغط على دخول و يمكنك المشاركة معنا والاستمتاع بأقسام المنتدى

www.MiLaNeStA.AhLaMoNtAdA.com

منتدى الاغانى والالبومات الكاملة والاغانى الشعبية وبرامج الكمبيوتر والانترنت وألاخبار الرياضية والثقافية والسياسية

البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

هاااااااااااااااااااام جددددددددددددا لاعضاء ومشرفين ميلانستا لازم الدخول

كاتب الموضوعرسالة
capo
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: هاااااااااااااااااااام جددددددددددددا لاعضاء ومشرفين ميلانستا لازم الدخول   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 8:12 am

ما ضاع حق ورائه مطالب
إذا كنت ترغب في رؤية مصر في كاس العالم 2010 إفعل الخطوات التالية
نحتاج حوالي نصف مليون رسالة فقط ( ليست بالكثيرة علينا نحن المصريين )
هذة هي طريقة الشكوي التي لن تستغرق أكثر من دقيقة
- اذهب على هذا الرابط (http://www.fifa.com/contact/form.html)
2- اختار (Feedback on National Teams' Fixtures and Results)
3- اكتب اسمك و اميلك
4- و اكتب هذه الرساله ؟ و إذا كان لديك صيغة أخري يمكنك كتابتها
What happened in the match between Egypt and Algeria established in the Sudan from the terrorism of the masses of Algeria and the instigation of the Algerian football federation event does not belong to football and inconsistent with the policy of fair play from FIFA and dec

wilim capo
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://milanesta.ahlamontada
MILANO
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااام جددددددددددددا لاعضاء ومشرفين ميلانستا لازم الدخول   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 4:07 pm

بجد يا شباب لازم وقفة احنا مش هنسيب دم أخوتنا المصرين يروح هدر ولا المصرين هيتهانو تانى من أى كلب من كلاب العرب أى كلب تسول لية نفسة أنه يهين مصرى هتكون لينا معاه وقفة جامدة جدا ولو عايزنها بلطجة أنا متنازل عن روحى من اجل وطنى وعندى أستعداد اشيل سيوف ومطاوى وأحرق أعلام واقتل كمان ولو موت هموت راجل عشان ماسبتش حق وطنى وده اللى لازم كلنا نعمله لأن الناس دية أفتكرت خلاص عشان أحنا متعلقين بوهم العروبة وبنرجع ونقول أن احنا أخوات اننا ضعاف لكن لا أى خنزير ابن خنزير هينزل مصر هياخد على دماغه احنا مش هنسيب حقنا وبره مصر لازم كلنا نكون وحده واحده والعين بالعين والسن بالسن والبادى اظلم معلش يا وليد كنت لازم أقول الكلام ده قبل ما أشكرك على موضوعك وأنا أول واحد هبعت وكل واحد يبعت الرابط والشرح ده لكل مصرى بيحب بلدة هنجمع 80 مليون شكوى مش نص مليون بس

يغيب عن عينى ولكنه فى قلبى مهما اغيب عنه

وكل مابتحرم منه كل مازاد فى قلبى هـــــــــــواه
ماترجع بقى حبيبك انا والله بموت من وقتها بص فى
عنيا طيب المس ايديا مش دى اللى قولت انك بتحبها
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://milanesta.ahlamontada.com
MILANO
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااام جددددددددددددا لاعضاء ومشرفين ميلانستا لازم الدخول   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 4:49 pm

أقسم بالله العظيم أن جميع الجماهير الجزائرية اللى سافرت مع الجزائر السودان مسجلين خطر والله العظيم سامع من لسان الجزائرين ان جماهير اللى حضرت القاهرة كانت جماهير عادية ولكن اللى سفرت السودان مسجلين خطر وجاء على لسان شب جزائرى أن هذه الجماهير جماهير لن تبكى عليهم امهم كانو ذاهبون ليسو لتشجيع المنتخب بل لأخذ حق الجزائرين كما جاء على لسانة والله العظيم انا لسه سامع الكلام ده على قناة الناس عشان اكد ليكم أن الكلام ده مفهوش كدبة

وده يا جماعه نص مترجم للأنجليزية جاهز لتقديمة للفيفا غير النص اللى كاتبة وليد عشان نغير من شكوتنا

Where the justice of heaven where you are, O where the International Federation Aadaltk How do you think this injustice and terrorism is not terrorism team and I only terror of an entire people good people is a very Egyptian people to look into what they are doing in Algeria Egyptians who work there within Algeria itself, which happened in Egypt from the audience riot The Aipin which occurred in the Sudan before, during and after the game, does this satisfy you satisfy you acts of terror from the threat of death where Aadaltkm
But remember Mbarh Egypt and Zimbabwe, which was restored by brick, just one hour Gazzvt Almich pain rebroadcast the game in the city of Lyon in France What do you think of that has occurred in Sudan from terrorism and the threat of death and the descent of the Algerians to buy weapons, knives and Achammarej for entering a football match in the International Federation Dear Know that if you were silent Ali this is what happened in Sudan in 2014 he will be a war between the States and some of them to enter the World Cup and I would be war by all means and types of weapons will be more war worldwide for football Look what he's doing all over the Algerians in the world of riots and breaking shops and a succession of intolerance and that to the they have stepped up to the Cup world, not to mention if they got out of the playoffs Imagine what they will do with me what would happen

Thank you, the International Union for taking care of this war on hate
Of one was the same in the spirit of sportsmanship

بس يا ريت تكتبو تحت عنوان يشد زى

Where fair play and sportsmanship

يغيب عن عينى ولكنه فى قلبى مهما اغيب عنه

وكل مابتحرم منه كل مازاد فى قلبى هـــــــــــواه
ماترجع بقى حبيبك انا والله بموت من وقتها بص فى
عنيا طيب المس ايديا مش دى اللى قولت انك بتحبها
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://milanesta.ahlamontada.com
smsma
ميلانستاوى ذهبى
ميلانستاوى ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااام جددددددددددددا لاعضاء ومشرفين ميلانستا لازم الدخول   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 6:37 pm

bgd elly 7asal mosh tbe3y..omal lw kano 5esro kan hy7sal eh...ana 2demt shkwa w h7ot eltopic bta3 capo fe kolllll elgrops elly msharka feha 3al facebook...masr htefdal rasha marfo3a mhma 7asal
thanx capo w thanx milano
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dody
مشرف عام
مشرف عام

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااام جددددددددددددا لاعضاء ومشرفين ميلانستا لازم الدخول   الجمعة 20 نوفمبر 2009, 8:05 pm

انا اعصابي متدمره وبجد حرام الي بيحصلنا ده الله يلعنكم ويلعن اي حد حاقد على مصر واقسم بالله اني ما هحب اي عربي في الدنيا ولو سجد تحت رجلي وقال بحب مصر ما هصدقو عشان كل العرب الكلاب بيكرهو مصر وهناخد حقنا يا جزائر ومصر هتفضل طول عمرها رافعه راسها وانتو مش ماسكين علينا ذله عشان نسكت عن حقنا واقسم بالله وان شاء الله الفيفا هيبقى ليها موقف ومش هتصعدو كاس العالم وشكرا وليد على الموضوع وان شاء الله احنا الي هنصعد

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.milanesta.ahlamontada.com

هاااااااااااااااااااام جددددددددددددا لاعضاء ومشرفين ميلانستا لازم الدخول
صفحة 1 من اصل 1